U skladu sa upozorenjem javnosti koje je Odbor za saobraćaj PSG učinio početkom godine, JKP GSP Beograd već duži period prolazi kroz najgore momente kakvi se ne pamte od osnivanja ovog javnog preduzeća koje je od vitalnog značaja za funkcionisanje glavnog grada. Naravno, uzroci katastrofalnog stanja u kojem se nalazi posrnuli gigant jesu lopovluk, nestručnost, nemar i bahatost rukovodstva GSP i onih koji su ih na ta mesta postavili. Pored hronično prazne kase, maltretiranja radnika, nehumanih uslova rada i nebezbednih uslova u kojima se svakoga dana prevozi na stotine hiljada ljudi, rezultati vladajućeg klana koji je okupirao GSP manifestovali su se u vidu četiri velika požara u mesec dana, koji samo pukom srećom nisu doveli do ljudskih žrtava.
Naime, 01.03.2018. na liniji br. 27, 02.03.2018. na liniji br. 31 i 11.03.2018. na liniji br. 65. desili su se požari u autobusima u vreme redovnog saobraćanja dok su oni bili puni građana. U sva tri slučaja je goreo motorni prostor, a vozila su teško oštećena i do danas nisu u voznom stanju. Takođe, sva tri puta su požare gasili pripadnici Vatrogasne brigade, a uviđaje o nesrećama radili pripadnici MUP-a o čemu postoje zapisnici. Konačno, 05.04.2018. izbio je požar u pogonu GSP „Karaburma“ i to u vreme redovnih intervencija na vozilima. Za ova katastrofalna dešavanja svu odgovornost snosi rukovodstvo GSP, koje stručnim i tehničkim službama, nadležnim za održavanje i popravku vozila nije obezbedilo osnovna sredstva za rad i koje vozače primorava da upravljaju vozilima koja su stara i po nekoliko decenija.
Kako saznajemo, jedna od prvih odluka koja čeka na izbor novog gradonačelnika (tj. gradonačelnice) biće smena generalnog direktora JKP GSP Beograd Milković Željka.
Umesto njega, predviđeno je da na tu funkciju bude postavljen dosadašnji finansijski direktor Krstović Dejan. Razlozi najavljene smene se ne navode, tako da možemo samo da naslućujemo da li je zbog rezultata istrage o krađi goriva u pogonu Novi Beograd, neopravdanih troškova prezentacije u iznosu od 35000€, kupovine novog Harley Davidson motora kojeg drži u dnevnoj sobi ili zbog lošeg poslovanja GSP-a i očajnog pružanja usluge prevoza građanima. Ništa od navedenog neće, kako stoje stvari, biti prepreka da gospodin Milković nastavi svoju menadžersku karijeru na mestu tehničkog direktora u preduzeću "Krušik - Valjevo" što bi bio njegov "zlatni padobran" koji je na vreme obezbedio.
Biće zanimljivo na koji način će objaviti postavljanje Krstović Dejana na mesto generalnog direktora jer trenutno ne ispunjava jedan od uslova za tu funkciju - nema dve godine provedene na rukovodećem položaju u GSP. Inače, Krstovića se sećamo kao člana obezbeđenja Aleksandra Vučića koji je na inauguraciji na silu uklanjao nepodobne novinare. Krstović je još uvek aktivan član obezbeđenja Aleksandra Vučića, baš kao i Vladimir Šakota - trenutno direktor korporativne bezbednosti u JKP GSP Beograd i obojici se uredno isplaćuju dnevnice u GSP, za vreme dok obavljaju posao obezbeđenja Aleksandra Vučića, bez obzira koliko dana odsustvovali iz preduzeća.
Osnovano sumnjamo da će ovaj najavljeni potez unaprediti poslovanje GSP-a i bolje pružanje usluge prevoza građanima i izražavamo bojazan da ovakvo "uhlebljavanje" predsednikovih telohranitelja može biti pogubno za preduzeće od kojeg zavisi ceo grad. Nažalost, imamo pred nama još jedan primer nepotizma, koji kao se kao kancer proširio po svim javnim preduzećima. Dokaz da u ovom naprednjačkom sistemu nije bitno obrazovanje i struka, već čiji je neko vozač, telohranitelj, kafe kuvarica...
PSG Odbor za saobraćaj